Tom Ritchey este considerat unul din monştrii sacri ai ciclismului mondial. Alături de alţi câţiva ciclişti, foarte puţini la număr, Tom a pus bazele ciclismului aşa cum îl ştim astăzi. Tom Ritchey cunoaşte bine bicicletele, doar le foloseşte şi le construieşte de mai bine de 40 de ani. Asta îi permite să aibă o părere cât se poate de avizată atunci când vine vorba nu doar despre geometria unui cadru de bicicleta ci şi când vorbim de confort.
În 1994 Tom Ritchey a realizat şaua Vector una din cele mai apreciate din lume însă de-a lungul timpului el şi-a perfecţionat tehnica şeile sale devenind din ce în ce mai uşoare şi confortabile. La proiectarea noilor șei Tom utilizează experienţa acumulată de-a lungul anilor, atât în privinţa materialelor folosite, cât și la tehnologia de fabricaţie. Șeile lui de ultimă generaţie au o ergonomie perfectă și un randament ridicat, iar la ture de lungă durată efectul de confort persistă.
Noua șa Ritchey Zeromax este rezultatul muncii inovative a lui Tom. Canalul longitudinal adânc contribuie la micșorarea presiunii în zonele sensibile, în timp ce zona frontală și cea de mijloc sunt mai subţiri tot pentru a îmbunătăţi confortul. Designul patentat „Vector Wing” repartizează uniform greutatea ciclistului și oferă ceva ce foarte puţine șei pot: o armonie unică între performanţă și confort. Şasiul şeii dispune de ranforsare din carbon cu profil discret în timp ce căptuşeală de înaltă densitate şi cu greutate ultra-uşoară de nivel WCS asigura confortul despre care am vorbit.
Ritchey Zeromax exista în 3 variante: WCS Carbon la preţul de 657 lei, WCS la preţul de 414 lei şi Zeromax Comp la preţul de 207 lei. Diferenţa dintre cele trei constă în primul rând la greutate. Daca WCS Carbon are o greutate de doar 150 grame, Zeromax Comp cântăreşte 335 grame. Şi construcţia diferă aceste şei dispunând de la railuri din carbon, cromolibden, titan şi oţel la suprafeţe din microfibră sau piele sintetică.