Prezenţa în WorldTeam – factor esenţial pentru succesul Merida

Au trecut 3 ani de când Merida s-a alăturat elitei clubului de sponsori ai echipelor WorldTeam.  Marca taiwaneză de bicicleta Merida iese astfel în lume cu adevărat pentru prima dată din 1972 când compania a fost fondată.

Revista Cycling iQ l-a abordat pe William Jeng, vicepreşedintele Merida, pentru a afla dacă în acest răstimp s-au observat îmbunătăţiri şi dacă sponsorizarea unei echipe profesioniste de şosea a meritat efortul. Veţi citi o poveste interesantă despre rivalitatea dintre Merida şi Giant, cele mai mari producătoare de biciclete din Taiwan, ambele companii fiind fondate în 1972.

feng-paris-roubaix-2015.jpg

De asemenea veţi afla şi despre micul secret al celor de la Specialized în ceea ce priveşte Merida, faptul că americanii sunt clienţi fideli. În urma acestei lecturi cu siguranţă încrederea în marca Merida îţi va creşte şi mai mult.

William Jeng încheie interviul spunând că „o echipă de nivel WorldTeam este acum un factor esenţial pentru o marcă mare de biciclete, un factor ce ajuta la întărirea percepţiei de calitate şi pedigriu de concurs. Este ştiut că o marcă şi un producător de nivelul Merida trebuie văzut în eşalonul superior al concurenţei”.

Acestea sunt cuvintele unei persoane care nu simte nici pe departe că firma sa este umbrită în vreun fel de succesul altora.

Articolul în întregime poate fi citit în engleză pe cyclingiq.com.