Smart-Entry.jpg  SMART ENTRY
Inserţii speciale care fixează cablurile de frână/schimbător: zgomotul edatorat vibraţiilor este atenuat. Fiecare inserţie poate fi schimbată pentru
a se potrivi cu cablurile Di2 și modele hidraulice.
 
Disc-Cooler.jpg  DISC COOLER
Prin integrarea unui radiator din aluminiu realizat prin tehnologia CNC, discul de frana este racit mai bine. Radiatorul ofera o suprafata mai mare de racire. Se asigura o frânare eficientă pentru o durată mai lungă.
 
Down-Tube-Exit.jpg  DOWN TUBE EXIT
Permite un acces ușor și o întreţinere ușoară
pentru cablurile situate în interiorul cadrului.
 
Float-Link-Rear-Suspension.jpg  FLOAT LINK REAR SUSPENSION
Acest mecanism al suspensiei permite obţinerea unor caracteristici mai performante. Mulţumită reglajelor specifice pentru fiecare model în parte, acest sistem conferă o experienţă unică.
 
S-Flex.jpg  S-FLEX
Design patentat. Îmbunătăţește caracteristicile împotriva vibraţiilor prin folosirea unor tuburi de
șa mai groase, de 30.9 respectiv 27.2 mm.
 
Chainstay-Post-Mount-Disc.jpg  CHAINSTAY POST MOUNT DISC
Etrierul spate se montează pe chain-stayul stânga. Această poziţionare conferă protecţie frânei și, în același timp, conferă o putere de frânare mai mare și o stabilitate mai ridicată. Ideal pentru modelele cu cablul în interiorul tubului chain-stay.
 
Flex-Stay.jpg  FLEX STAY
Ţevile seat stay și chain stay capătă caracteristici dinamice (efect de arc lamelar), care îmbunătăţesc simţitor confortul prin micșorarea vibraţiilor.
 
Post-Mount-Disc.jpg  POST MOUNT DISC
Fixarea simplă-directă a etrierului frânei spate. Se obţin astfel o reglare și Întreţinere mai simple.
 
Nano-Matrix-Carbon.jpg  NANO MATRIX CARBON
Formulă premium folosită de Merida la cadrele din carbon. Cadrele devin mai rezistente cu 40%. Firele de carbon sunt lipite cu rășină epoxidică în care sunt încastrate nano-componente.
 
12-148_Boost-Standard-Throurgh-Axle.jpg
15-110_Boost-Standard-Throurgh-Axle.jpg 
BOOST STANDARD THROUGH AXLE
Noul standard „Boost” folosește ax de 110 mm în faţă, iar în spate de 148 mm. (specific la biciclete de 29")
 
Carbon-Fork.jpg  CARBON FORK
Absorbţia vibraţiilor și manevrabilitate precisă: caracteristici specifice pentru cursierele noastre echipate cu furcă din carbon.
 
12-100_Through-Axle.jpg
12-142_Through-Axle.jpg
15-100_Through-Axle.jpg 
THROUGH AXLE
Ax faţă cu diametru de 12 sau 15 mm şi lungime de 100 mm pentru a mări rigiditatea laterală a roţii și a furcii. În spate se utilizează ax de 12-142 pentru obţinerea de performanţe sporite. Montare și demontare simplă.
 
Internal-Cable-Routing.jpg  INTERNAL CABLE ROUTING
Cablurile de schimbător și cele de la frână sunt ghidate prin interiorul cadrului. Conferă un aspect îngrijit și oferă protecţie.
Race-Link.jpg  RACE LINK
Mecanism al suspensiei spate cu un singur punct de rotire, optimizat pentru XC (transmisii 1x). Realizat din componente ușoare din carbon, previne balansul sistemului în urma pedalării.
 
AWS_Anti-Wrinkle-System.jpg  AWS – ANTI WRINKLE SYSTEM
La fabricarea ţevilor din carbon se utilizează o tehnologie care nu permite formarea de pliuri în interiorul tuburilor. Astfel, scade greutatea și cresc rezistenţa și rigiditatea cadrului.
 
Flip-Flop-Head.jpg  FLIP FLOP HEAD
Degeaba au cursierele aero o formă aerodinamică, dacă poziţia ciclistului nu este cea corectă. Flip Flop Head permite o setare optimă a șeii bicicletei.
 
Lockout.jpg 
Remote-Lockout.jpg
LOCKOUT / REMOTE LOCKOUT
Cu ajutorul unei manete sau al unui buton instalat pe ghidon/pe telescop se poate bloca/debloca suspensia faţă, respectiv spate.
 
Internal-Clamp.jpg  INTERNAL CLAMP
Ca la Formula 1: colierul ascuns al tijei de șa reduce secunde valoroase mulţumită formei aerodinamice. Nu provoacă turbulenţe în jurul tijei de șa.
 
X-Taper-Headtube.jpg  X-TAPER HEADTUBE
Pentru o manevrabilitate precisă diametrul rulmentului inferior al ţevii head tube, este
de 1-1/2”. Diametrul rulmentului superior este de 1-1/8" respectiv 1-1/4".
 
NACA-Fastback-Profile.jpg  NACA FASTBACK PROFILE
Design aerodinamic al ţevilor cadrului (sub forma picăturii de apă), care necesită mai puţin material obţinându-se în acest fel, și o greutate mai mică.
 
Smooth-Welding.jpg  SMOOTH WELDING
O tehnică specială de sudură prin care se tinde către o estetică perfectă a îmbinărilor, fără ca aceasta să afecteze rezistenţa cadrului.
 
K-Mount_Drop-Out.jpg  K-MOUNT DROP-OUT
Locaș cu două șuruburi pentru cric.
 
Di2-Ready.jpg  Di2 READY
Cadrul bicicletei este pregătit pentru pri-
mirea sistemului cu schimbătoare elec-
trice de viteze.
 
F-Mount.jpg  F-MOUNT
Urechiușe de fixare pentru aripi. Pentru anumite modele este inclus și un adaptor specific.
 
Superlite16-Aluminium.jpg  SUPERLITE 16 ALUMINIUM
Cadrele construite din aluminiul 6016 reușesc să facă faţă cu brio forţelor ce
apar la off-road.
 
C-Mount.jpg  C-MOUNT
Urechiușe de fixare pentru portbagaj. Pentru anumite modele este inclus și un adaptor specific.
 
Racelite61_Aluminium.jpg  RACELITE 61 ALUMINIUM
Bicicletele din categoria entry-level sunt construite din aluminiu 6061 tratat la cald. Pereţii tuburilor au două dimensiuni diferite. Ușor, rezistent și rigid.
 
TFS_Techno-Forming-System.jpg  TECHNO FORMING SYSTEM (TFS)
Prin tehnologia TFS tuburile sunt prelucrate prin așchiere.
 
HFS_Hydro-Folding-System.jpg  HYDRO FORMING SYSTEM (HFS)
Ţevile cadrului sunt construite prin tehnologia lichidelor sub presiune. Această tehnologie permite și realizarea formelor complicate, respectând parametrii de rezistenţă.