SMART ENTRY Inserţii speciale care fixează cablurile de frână/schimbător: zgomotul edatorat vibraţiilor este atenuat. Fiecare inserţie poate fi schimbată pentru a se potrivi cu cablurile Di2 și modele hidraulice. | DISC COOLER Prin integrarea unui radiator din aluminiu realizat prin tehnologia CNC, discul de frana este racit mai bine. Radiatorul ofera o suprafata mai mare de racire. Se asigura o frânare eficientă pentru o durată mai lungă. | ||
DOWN TUBE EXIT Permite un acces ușor și o întreţinere ușoară pentru cablurile situate în interiorul cadrului. | FLOAT LINK REAR SUSPENSION Acest mecanism al suspensiei permite obţinerea unor caracteristici mai performante. Mulţumită reglajelor specifice pentru fiecare model în parte, acest sistem conferă o experienţă unică. | ||
S-FLEX Design patentat. Îmbunătăţește caracteristicile împotriva vibraţiilor prin folosirea unor tuburi de șa mai groase, de 30.9 respectiv 27.2 mm. | CHAINSTAY POST MOUNT DISC Etrierul spate se montează pe chain-stayul stânga. Această poziţionare conferă protecţie frânei și, în același timp, conferă o putere de frânare mai mare și o stabilitate mai ridicată. Ideal pentru modelele cu cablul în interiorul tubului chain-stay. | ||
FLEX STAY Ţevile seat stay și chain stay capătă caracteristici dinamice (efect de arc lamelar), care îmbunătăţesc simţitor confortul prin micșorarea vibraţiilor. | POST MOUNT DISC Fixarea simplă-directă a etrierului frânei spate. Se obţin astfel o reglare și Întreţinere mai simple. | ||
NANO MATRIX CARBON Formulă premium folosită de Merida la cadrele din carbon. Cadrele devin mai rezistente cu 40%. Firele de carbon sunt lipite cu rășină epoxidică în care sunt încastrate nano-componente. | BOOST STANDARD THROUGH AXLE Noul standard „Boost” folosește ax de 110 mm în faţă, iar în spate de 148 mm. (specific la biciclete de 29") | ||
CARBON FORK Absorbţia vibraţiilor și manevrabilitate precisă: caracteristici specifice pentru cursierele noastre echipate cu furcă din carbon. | THROUGH AXLE Ax faţă cu diametru de 12 sau 15 mm şi lungime de 100 mm pentru a mări rigiditatea laterală a roţii și a furcii. În spate se utilizează ax de 12-142 pentru obţinerea de performanţe sporite. Montare și demontare simplă. | ||
INTERNAL CABLE ROUTING Cablurile de schimbător și cele de la frână sunt ghidate prin interiorul cadrului. Conferă un aspect îngrijit și oferă protecţie. | RACE LINK Mecanism al suspensiei spate cu un singur punct de rotire, optimizat pentru XC (transmisii 1x). Realizat din componente ușoare din carbon, previne balansul sistemului în urma pedalării. | ||
AWS – ANTI WRINKLE SYSTEM La fabricarea ţevilor din carbon se utilizează o tehnologie care nu permite formarea de pliuri în interiorul tuburilor. Astfel, scade greutatea și cresc rezistenţa și rigiditatea cadrului. | FLIP FLOP HEAD Degeaba au cursierele aero o formă aerodinamică, dacă poziţia ciclistului nu este cea corectă. Flip Flop Head permite o setare optimă a șeii bicicletei. | ||
| LOCKOUT / REMOTE LOCKOUT Cu ajutorul unei manete sau al unui buton instalat pe ghidon/pe telescop se poate bloca/debloca suspensia faţă, respectiv spate. | INTERNAL CLAMP Ca la Formula 1: colierul ascuns al tijei de șa reduce secunde valoroase mulţumită formei aerodinamice. Nu provoacă turbulenţe în jurul tijei de șa. | |
X-TAPER HEADTUBE Pentru o manevrabilitate precisă diametrul rulmentului inferior al ţevii head tube, este de 1-1/2”. Diametrul rulmentului superior este de 1-1/8" respectiv 1-1/4". | NACA FASTBACK PROFILE Design aerodinamic al ţevilor cadrului (sub forma picăturii de apă), care necesită mai puţin material obţinându-se în acest fel, și o greutate mai mică. | ||
SMOOTH WELDING O tehnică specială de sudură prin care se tinde către o estetică perfectă a îmbinărilor, fără ca aceasta să afecteze rezistenţa cadrului. | K-MOUNT DROP-OUT Locaș cu două șuruburi pentru cric. | ||
Di2 READY Cadrul bicicletei este pregătit pentru pri- mirea sistemului cu schimbătoare elec- trice de viteze. | F-MOUNT Urechiușe de fixare pentru aripi. Pentru anumite modele este inclus și un adaptor specific. | ||
SUPERLITE 16 ALUMINIUM Cadrele construite din aluminiul 6016 reușesc să facă faţă cu brio forţelor ce apar la off-road. | C-MOUNT Urechiușe de fixare pentru portbagaj. Pentru anumite modele este inclus și un adaptor specific. | ||
RACELITE 61 ALUMINIUM Bicicletele din categoria entry-level sunt construite din aluminiu 6061 tratat la cald. Pereţii tuburilor au două dimensiuni diferite. Ușor, rezistent și rigid. | TECHNO FORMING SYSTEM (TFS) Prin tehnologia TFS tuburile sunt prelucrate prin așchiere. | ||
HYDRO FORMING SYSTEM (HFS) Ţevile cadrului sunt construite prin tehnologia lichidelor sub presiune. Această tehnologie permite și realizarea formelor complicate, respectând parametrii de rezistenţă. |